Visie

Connect2Clean staat voor een kwalitatiefvolle dienstverlening en persoonlijke benadering. Wij streven naar langdurige relaties met onze opdrachtgevers, leveranciers en onderaannemers. De wensen van onze klanten staan centraal. Kwaliteit, persoonlijke aandacht, snelle communicatie, professionaliteit, pro-activiteit, flexibiliteit en betrouwbaarheid zijn de speerpunten van ons bedrijfsbeleid.

 

Werkgebied

Connect2Clean is gevestigd in Vleuten. Ons werkgebied bevindt zich in de regio’s Utrecht en Amsterdam. Onze klanten bevinden zich in diverse branches zoals overheid, verzekering, entertainment- en recreatie, auto-importeurs en -dealers, horeca en diverse andere commerciële organisaties.

 

Onze diensten

Wij verzorgen het dagelijkse en periodieke schoonmaakonderhoud in bedrijfsobjecten. Daarnaast bieden wij een aantal specialistische diensten aan:

·         Glas- en gevelonderhoud.

·         Tapijtreiniging.

·         Sanitairbeheer.

·         Vloeronderhoud.

·         Bouwschoonmaak.

·         Opleveringsschoonmaak.

·         Overige diensten o.a. reiniging toetsenborden/ beeldschermen, wassen gordijnen/vitrages en reinigen van lamellen/jaloezieën,  ongedierte bestrijding, kleine klussen

 

Werkwijze


Tijdens de werkzaamheden met meerdere schoonmakers is er altijd een ervaren objectleider of voorman/voorvrouw aanwezig om leiding te geven. Deze medewerkers beschikken over deskundigheid om een probleemloze opstart mogelijk te maken. U hebt te allen tijde één aanspreekpunt voor de uitvoering van uw schoonmaakwerkzaamheden.

Wij stellen samen met u een werkprogramma op, waarin nauwgezet staat omschreven wat de werkzaamheden zijn, waar, wanneer en hoe die moeten worden uitgevoerd.

 

Communicatie

Connect2Clean

bestaat overwegend uit direct uitvoerende onderaannemers. De eindverantwoordelijken voor de uitvoering hebben regelmatig contact, zodat wensen vanuit uw kant snel ingevuld kunnen worden. Onze medewerkers houden dagelijks een logboek bij waarin de uitvoering van de schoonmaakwerkzaamheden wordt bijgehouden. Daarnaast kunt u speciale wensen en opmerkingen hierin aangeven. Wij streven naar een open en professionele relatie met onze klanten. Dit betekent dat wij op regelmatige basis onze dienstverlening met u evalueren in accountgesprekken. Voor het oplossen van calamiteiten zijn wij 24 uur per dag zeven dagen per week voor u bereikbaar. 

 

Kwaliteit

Om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen, maken wij in overleg gebruik van:

·         Logboeken op locaties.

·         DKS (Dagelijks Kontrole Systeem) metingen.

·         Onafhankelijke voortgangscontroles op schoonmaakkwaliteit, zoals VSR- (Vereniging Schoonmaak Research) en GRO metingen.